Web Stranice, izrada, Web Dizajn, koncipiranje
home / rješenja za turizam / web stranice / optimizacija za tražilice / o nama / reference / direktorij linkova
> Home > Web stranice
HR / EN

Web stranice

Dizajn, sadržaj i koncepcija

Najbolji dizajn je originalni dizajn. To je dizajn prilagođen upravo vama, dizajn koji uzima u obzir vaš dosadašnji vizualni identitet, profil djelatnosti i ponude, profil ciljane klijentele, njene estetske preference, brzinu otvaranja, preglednost, navigabilnost itd... Nijedan se web na osnovu predloška (templatea) ne može mjeriti s originalnim dizajnom, ne samo zato što sutra možete sresti site vašeg konkurenta s istim dizajnom, već i zato što je svaki posao specifičan i cjelina za sebe. Nije ga moguće tipizirati do te mjere da potpuno odgovara svakoj prilici. Pokušajte usporediti odijelo šivano po mjeri i konfekcijski model!

Mi svoj rad nazivamo web art radi visokih kriterija u estetici dizajna, kao i u optimiziranosti funkcije koju on treba obnašati na samoj web stranici da bi se postigao optimalan rezultat (odziv klijenata).

Ako trebate više informacija ili vas zanima na koji način uzimamo mjere da bi dizajn web stranice skrojili prema vama, kontaktirajte nas ili pogledajte/popunite online upitnik -->

Odaberite dizajn i izgled stranica koji će biti atraktivan i sutra, a ne koji je bio atraktivan jučer. Postoji uzrečica: "Prvi dojam - najbolji dojam!". Dizajn je upravo ono što stvara prvi dojam, ne samo kod vaših klijenata, nego i kod vaših partnera i investitora. Nemojte taj važni trenutak prepustiti slučaju! Naš grafički dizajner je tu da profesionalno i kvalitetno kreira "naličje" vašeg poslovanja (business-a)

Po potrebi, pobrinut ćemo se za vaš kompletni vizualni identitet.
Vizualni identitet je osobnost vašeg poslovanja i sastoji se od mnogobrojnih elemenata: izbora boja, orginalnog loga, podsjetnica, memoranduma, web stranica... Svi ti elementi spajaju se u jedinstvenu cjelinu prema vašim potrebama i željama, te prema poslovnom profilu vašeg poslovanja.

Iskoristite našu stručnost i iskustvo kako biste postigli svoj optimum!

Ispunite informativni upitnik za izradu web stranica-->

Sadržaj(ponuda)

Sadržaj je najvažniji dio stranica! Radi sadržaja (informacija, ponude...) ljudi i posjećuju vaše stranice. Razmislite što vas privuče na neki web site? Zašto posjećujete google, index.hr ili neki stručni portal? Ako znate odgovor, ako znate gledati očima kupca, ispravno će te procijeniti kakav sadržaj (informacije, proizvode, usluge... ) treba ponuditi da se privuče i zadrži klijent te da se ostvari misija vašeg poslovanja. U tom smislu, naša mala stručna pomoć može donijeti velike pomake u vašem poslovnom uspjehu.

Sadržaj treba koncipirati jezgrovito, svrsishodno, pregledno i intuitivno! Učinite to i steći ćete vjerne posjetitelje. Kao vaši savjetnici predložit ćemo konkretna rješenja koja su potrebna da bi cilj vašeg poslovanja i web stranica bio ostvaren. Ukoliko je potrebno, predložit ćemo dodatne elemente sadržaja (npr. blog, forum, newsletter... ), uvođenje ili izostavljanje nekih tema i sl. Za to imamo potrebna znanja, iskustvo i tehnologiju!

Koncipiranje stranica

Koncipiranje se može opisati kao proces organizacije prezentacije informacija. Tako se prostiže maksimalan marketiški ili neki drugi vama bitan učinak.

Koncipirati web site znači:

  • Definirati raspoloživi sadržaj i ponudu
  • Podijeliti site po temama, kategorijama, i stranicama
  • Odrediti udarne sadržaje(informacije, proizvode, usluge)
  • Odrediti organizaciju (layout) stranice
  • Organizirati strukturu linkova i menija (broj menija, njihov smještaj...)
  • Organizirati sadržaj kako bi se postigao maksimalni efekt na pretraživačima (google, yahoo itd.)
  • Odabrati boje, fotografije, motive i ostale estetske elemente

Koncipiranje se vrši s obzirom na:

  • Željeni poslovni efekt
  • Funkcionalnost i preglednost
  • Pozicioniranje na tražilicama
  • Estetiku

Iz prethodnog je vidljivo da je koncipiranje složen, ali vrlo važan i nezaobilazan proces koji često označava razliku između uspjeha i neuspjeha. Naravno, složenost koncipiranja raste s veličinom projekta. Koncept "običnih" web stranica je manje zahtijevan u sadržajnom, tehničkom te financijskom pogledu od koncepta web portala.

Za ozbiljnije primjene Interneta u poslovanju svakako preporučamo da taj posao povjerite stručnjaku: u potpunosti, ili kroz savjetovanje (konzalting) i edukaciju. Analizu vaših potreba te koncipiranje s obzirom navedene zahtjeve, snažno uključujemo u proces izrade vaših web stranica (ili nekog drugog proizvoda), te mu pridajemo veliku važnost pri optimizaciji. Na taj način vi postajete značajna karika svojeg i našeg poslovnog uspjeha!

I na kraju: pakiranje!

Na kraju se Vaše web stranice pakiraju, poliraju i finalaziraju u gotov proizvod te smještaju na kvalitetan server po povoljnim cijenama! Rezimirajmo sadržajem vašeg ARTWEB paketa:

Uočite da imate mogućnost odabira svega što vam je potrebno za pokretanje uspješne Internetske prisutnosti i posla. Smatramo da su stavke konzaltinga, koncipiranja i optimizacije vrlo važni faktori uspjeha, jer niste prepušteni sami sebi i metodi pokušaja i promašaja. Nudimo Vam inicijativu, povratne informacije i savjete, a ne samo rutinsko izvršavanje narudžbe, jer je čest slučaj da ni sami nismo sigurni u svoj odabir i najbolje rješenje. U takvoj situaciji trebate pomoć ali je često i ne dobijete zbog pristupa te profila i politike posla onog tko vam izrađuje stranice. Nedovoljna jasnoća dovodi do problema, te neuspjeha ili odustajanja od projekta.

Najčešći primjer navedenog nalazimo kod firmi koje se bave izradom masovnih i jeftinih stranica, kod firmi koje traže cijelu koncepciju i sadržaj od vas. Pritom ne vode računa je li to ono najbolje, odnosno, smatraju da ideja nije njihov posao. Takva rješenja često imaju vrlo skromne i ograničene učinke u odnosu na vaša očekivanja. Pri tome treba shvatiti da problem nije u ponudi ili (ne)kvaliteti proizvoda koji predstavlja određenu vrijednost za novac koji ulažete, nego u onom što vi od tog proizvoda (web stranica) očekujete. Ključ je u jasnoći i razumijevanju: razumijevanju vlastitih potreba, ciljeva i onoga što kupujemo. Odnosno: može li proizvod zadovoljiti naša očekivanja i ciljeve?

Pružiti jasnoću koja bi olakšala odabir i odluku, dati kriterije za vrednovanje web proizvoda i razumijevanje vlastitih potreba te način izrade kvalitetnih web stranica je cilj ovog teksta kao i tekstova koje možete naći na www.miracolina.hr.

Pitate zašto nailazite na toliku šarolikost i raspon cijena za naizgled iste Internetske usluge. Sada znate! Odgovor je u nivou pružene usluge! Pri tome ne vrijedi nužno pravilo da viša cijena znači veću kvalitetu, kao ni da skuplje rješenje bolje zadovoljava vaše potrebe.

Sigurni smo da će vaš interes i zalaganje, uz naše iskustvo trud i znanje, stvoriti uspješne karike u lancu obostranog uspjeha! Ukoliko imate više pitanja, molimo ispunite informativni upitnik za izradu web stranica-->